Translate

5/18/2018

The school trip to Tarnowskie Góry (Tarnowskie mountains), Poland


        On 18th May second graders visited the Multimedia museum of mining in Tarnowskie Góry. Students learnt about the work of miners in the past and the methods of extraction of silver, zinc ore and lead. They found out how the underground mine drainage worked. Students saw the tools and equipment used by miners. Bee-P was a students’ companion. After visit in museum students visited the Silver mine. They heard about the hard work of miners and listened to the legend about the Treasurer (the ghost of the mine). Second graders and the Bee-P had a possibility to travel by boats underground.
         In the afternoon they visited the old castle in Toszek. Students listened to the legends about the Gold Duck and the White Lady (a ghost). All the students and Bee-P enjoyed the participation in the museum workshops.













4 comments:

  1. HOW I GOT MY BUSINESS BACK ON TRACK
    “It has been great to know that there is someone out there that knows about falling down and getting back up. We always stay humble and never give up, and for GANNETT INTERNATIONAL FINANCE LLP to see that in us, we are truly grateful for the help and push we have received. "Gannett International Finance LLP" has been incredibly helpful to our company by providing a line of credit for our continued growth." -Helen Moore
    Do you have a firm or company that need loan to start up a business or need a personal loan, Debt consolidation?
    Reach out to them today via
    WhatsApp:+447449373835 or +12056671862
    email: loans@gannettfinancellp.com
    for more details and procedures.

    ReplyDelete
  2. Real testimony and Good news !!!

    My name is mohammad, I just received my loan and it has been transferred to my bank account, a few days ago I applied to Dangote Loan Company through Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), I asked Lady jane about the Dangote Loan Company's requirements and Jane told me that if I had all the terms my loan would be transferred to me without delay

    And believe me now as my Rp11bn loan with 2% interest rate for my Coal Mining business has just been approved and transferred to my account this is a dream to come, I promise Lady jane that I will tell the world if this is true? and I'm going to tell the world right now because it's true

    You don't have to pay registration fees, license fees, comply with the Dangote Loan Company and you will get your loan

    for more details contact me via email: mahammadismali234@gmail.com and contact the Dangote Loan Company for your loan now via email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  3. TESTIFIER: Zulaikha Yugesh
    zulaikhayugesh@gmail.com
    Hibah Pinjaman: Rp600.000.000
    Warga Negara Malaysia dan berdomisili di Indonesia

    Website: rikaandersonloancompany.webs.com
    email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +1(929)526-0086
    Customer Service Whatsapp: +1 916 448 1012

    Damai selalu bersamamu! Nama saya Bu Zulaikha Yugesh, warga negara Malaysia dan tinggal di Indonesia.

    Saya menemukan kesaksian dari ibu yang terhubung dengan ibu pemberi pinjaman yang jujur ​​RIKA ANDERSON email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    di mana dia akhirnya mendapatkan pinjaman.

    jadi saya memutuskan untuk menghubungi pemberi pinjaman RIKA ANDERSON yang sama dan kemudian menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 4 peminjam berbeda yang tidak melakukan apa-apa selain membuat saya sakit.

    Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui pos dan semua yang mereka katakan kepada saya tidak perlu menangis karena saya akan mendapatkan pinjaman di perusahaan mereka dan juga saya membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka.

    Saya mengisi formulir aplikasi pinjaman dan meneruskan semua permintaan saya dan meminjamkan Rp600.000.000 oleh Perusahaan Hebat ini dioperasikan oleh ibu RIKA ANDERSON dan di sini saya senang hari ini dengan keluarga saya karena ibu Rika memberi saya pinjaman.

    Untuk informasi lebih lanjut bisa hubungi saya di email

    ReplyDelete
  4. KABAR BAIK!!! KABAR BAIK!!! KABAR BAIK!!!

    Kesaksian : Merpati Darma
    Alamat: Kota Depok di Indonesia
    BRI- Rp350.000.000 juta
    merpatidarma@gmail.com

    Nama saya Merpati Darma, dari kota Depok di Indonesia, saya seorang Muslim yang taat, saya ingin menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya dan sekali lagi mengingatkan semua orang di sini yang hanya ingin mengajukan pinjaman untuk menghubungi Ibu RIKA ANDERSON, permata langka dan ibu yang baik hati yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan ketika saya mengajukan pinjaman ke PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON, karena dia meminjamkan saya pinjaman saya sebesar Rp350 juta dan hidup saya dan seluruh kehidupan keluarga saya telah berubah secara finansial.

    Saya sekarang punya usaha sendiri di kota, melunasi hutang saya, keluarga saya bahagia dan anak-anak saya sekolah dengan baik, beberapa bulan yang lalu, saya mengalami kesulitan keuangan dan karena kebutuhan mendesak saya untuk mendapatkan pinjaman, saya ditipu oleh sebuah perusahaan pinjaman.

    LENDER: PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    WhatsApp: +1(929)526-0086
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +1 916 448 1012

    Saya kehilangan harapan sampai hari yang setia ini saya memeriksa blog pinjaman dan saya menemukan kesaksian murah hati dari ibu Sharifah Isfahann melalui email sharifahisfahann54@gmail.com dan saya memutuskan untuk menghubungi ibu Rika Anderson melalui email untuk pinjaman online dan setelah mengikuti kebijakan perusahaan saya juga menghubungi Farah Agungs di email farahagungs@gmail.com, pinjaman saya disetujui dan diproses dengan baik dan dalam waktu kurang dari 2 jam saya menerima Rp350 juta di rekening bank saya.

    Jadi saya mendorong rekan-rekan Indonesia dan Asia yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi RIKA ANDERSON LENDER.

    ReplyDelete